loading...
پیشنمایش قالب ایران بیان | مای پناهگاه
بهترین ارسال کنندگان انجمن
Bluefeeling
1.
نفر اول
RealUnknown
2.
نفر دوم
khiyar
3.
نفر سوم
nolove-here
4.
نفر چهارم
mr619
5.
نفر پنجم
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 113 سه شنبه 14 خرداد 1392 نظرات (0)

امتحان داشتیم به دوستم میگم نخوندم تقلب میرسونی میگه دِ نـَـه دِ اونوقت نمرت مثل من میشه گفتم پـَـَـ نــه پـَـَـــ توقع داری نخونده من بهت تقلب بدم نمره تو مثل من بشه؟


•••••••••• د نه د •••••••••


از دل برود هر آن که از دیده برفت دِ نـَـه دِ اون روشن دل که نمی بینه تکلیفش چیه؟


•••••••••• د نه د •••••••••


بابام اومده میگه تو اخبار گفته خاویار تقلبی اومده،مواظب باشا.

دِ نـَـه دِ آخه پدره من،من خاویار خورم یا تو یا هفت نسل قبلمون!


•••••••••• د نه د •••••••••


دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟

میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو…


•••••••••• د نه د •••••••••


دوستم میگه من خیلى تنهام ! میگم نـــــــه این حرفو نزن . هیچکس تنهانیست! من از تنهایی درت میارم. میگه واقعا؟ یعنی میخوای با من باشى؟ میگم دِ نـَـ دِ برات همراه اول میخرم…


•••••••••• د نه د •••••••••


دوستم پریده تو استخر داد میزنه میگه شنا کنم ؟

میگم دِ نـَـه دِ بزار اهنگ تایتانیک بزارم اروم غرق شو…


•••••••••• د نه د •••••••••


یه روز مامانم خونه نبود بابام غذا درست کرد . ماشاالله همه غذا رو سوزوند. اومدیم با مرام بازی دراریم تا آخر غذا رو خوردم . وقتی غذا تموم شد بابام برگشته میگه تموم شد؟میگم اره،مگه مشکلیه؟میگه دِ نـَـه دِ خاک بر سر از قحطی برگشتت الحق که آشغال خوری بچه .


•••••••••• د نه د •••••••••


داداشم ازم پرسید راسته میگن کاشف الکل رازیه؟ منم گفتم : د نـَـــــــه د هم کاشفش رازیه هم مصرف کنندش


•••••••••• د نه د •••••••••


عروسی داداشم بود دیدیم نیست ، رفتم پیداش کردم دیدم داره اس ام اس بازی میکنه!

گفتم برادر من دیگه از این کارات دست بردار؛ گفت د ِ نه د ِ این یه کیس تازست.

.

.

.

گردآوری توسط : تفریحکده پناهگاه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
به فروشگاه اینترنتی سبد شاپ خوش آمدید
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    آیا سایت مارو میپسندید؟
    پیوندهای روزانه
    سيستم تبادل لينك پناهگاه
    بخش ویژه پناهگاه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 321
  • کل نظرات : 104
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 381
  • آی پی امروز : 81
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 9
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 139
  • بازدید ماه : 115
  • بازدید سال : 2,356
  • بازدید کلی : 522,837
  • تست بلوک

    تست

    تست