یوتیوب بهترین، جامع ترین و فراگیرترین سرویس اشتراک ویدئو است. این سایت با داشتن رتبه 2 الکسا و با بازدید میلیاردی در هفته، تعداد بی شماری ویدئو در موضوعات مختلف را به کاربران ارائه می کند. این سایت از همان ابتدا در ایران هم مورد استقبال عموم قرار گرفت و اغلب سازمان ها و شرکت ها و عموم مردم، با ساخت حساب کاربری در آن به اشتراک ویدئو مشغول هستند. کسب در آمد از یوتیوب هم در حال حاضر یکی از موضوعاتی است که می تواند عامل استقبال زیاد از یوتیوب یاشد. اما بزرگترین دغدغه و شاید مشکل استفاده از آن، دانلود از یوتیوب است. اگر به هر دلیلی مانند عدم داشتن مستر کارت و یا هزینه های اکانت پرمیوم قادر به خرید اشتراک و اکانت یوتیوب نیستید می توانید از روش های ساده و کاربردی برای دانلود ویدئو از یوتیوب کمک بگیرید و هر ویدیویی که مورد نظرتان است را کاملا رایگان و بودن خرید اشتراک دانلود کنید.
نحوه دانلود ویدیو از یوتیوب
ما تصمیم گرفتیم برای حل چالش دانلود فیلم ازیوتیوب روش های مختلف مثل معرفی سایت دانلود از یوتیوب، انواع برنامه دانلود از یوتیوب برای کامپیوتر و سیستم عامل های مک، ویندوز، اندروید و آیفون و همچنین ربات تلگرام دانلود از یوتیوب را معرفی کنیم. به این صورت به سادگی حتی قادر به دانلود از یوتیوب با کیفیت 4k هم خواهید بود.
1. دانلود از یوتیوب از طریق کامپیوتر
شما به راحتی می توانید ویدئو را در شبکه های اجتماعی مثل تگرام به اشتراک بگذارید سپس از طریق روش هایی مثل ربات تلگرام دانلود از یوتیوب اقدام نموده و ویدیو را با ربات دانلود کنید. کاربرانی که از کامپیوتر استفاده می کنند می توانند یا با مراجعه وب سایت های دانلود کلیپ از یوتیوب مثل convert2mp3.club یا Youtubemp4.to اقدام کنند. همچنین نرم افزارهای خاصی نیز وجود دارند که شما می توانید آن ها را روی کامپیوتر خود نصب نمایید سپس ویدیو مورد نظرتان را دانلود کنید.


2. دانلود از یوتیوب با گوشی اندروید
با استفاده از قابلیت هایی که گوشی های هوشمند در اختیار کاربران اندرویدی قرار داده اند به راحتی می توان از روش های متنوع ویدیو های خود را از یوتیوب دانلود کنید. در موبایل اندرویدی هم می توانید از نرم افزارهایی مثل SnapDownloader یا TubeMate کمک بگیرید یا با استفاده از سایت های دانلودر ویدیو از یوتیوب مثل givefast.link در راستای دانلود کلیپ از youtube اقدام کنید.


3. دانلود از یوتیوب در ios
تعداد قابل توجهی از کاربران ایرانی هم از سیستم عامل iOS استفاده می کنند. در روش هایی که برای دانلود فیلم از یوتیوب معرفی می کنیم می توانید با نصب نرم افزارهایی مثل Documents by Readdle مستقیما ویدئو را از یوتیوب دانلود کنید یا اینکه ویدئوها را نگهداری کرده و هر زمان که خواستید آنها را به کمک ربات دانلود نمایید.


در صورت تمایل به آشنایی بیشتر با روش های عنوان شده می توانید به لنک زیر مراحعه کنید.

آموزش دانلود از یوتیوب